Carex z magiczną loterią
Marka zwraca się do konsumentów z prośbą o pomoc w znalezieniu imienia dla jednorożca, bohatera nowego wariantu mydła w płynie Carex Unicorn Magic.
Nagrodami głównymi w loterii są 3 x bon o wartości 4 000 zł na wycieczki organizowane przez biuro podróży Itaka. Poza tym codziennie do wygrania są nagrody pieniężne 10 x 50 zł oraz 10 zestawów mydeł Carex.
Do poszukiwań imienia dla jednorożca włączają się także influencerzy. Akcji towarzyszyć będzie kampania digitalowa na Instagramie, na profilu marki na Facebook’u oraz w Google AdWords.
Loteria będzie komunikowana poprzez materiały on-pack i POS w punktach sprzedaży.
Akcja potrwa do 30 kwietnia.
Szczegóły na www.carex-loteria.pl.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.