Carex z magiczną loterią

Marka zwraca się do konsumentów z prośbą o pomoc w znalezieniu imienia dla jednorożca, bohatera nowego wariantu mydła w płynie Carex Unicorn Magic.

Aby wziąć udział w loterii wystarczy zakupić dowolne mydło w płynie Carex, zachować paragon, a następnie zarejestrować go wraz ze swoją propozycją imienia dla jednorożca na stronie loterii www.carex-loteria.pl. Do zabawy można dołączyć również wysyłając SMS-a.

Nagrodami głównymi w loterii są 3 x bon o wartości 4 000 zł na wycieczki organizowane przez biuro podróży Itaka. Poza tym codziennie do wygrania są nagrody pieniężne 10 x 50 zł oraz 10 zestawów mydeł Carex.

Do poszukiwań imienia dla jednorożca włączają się także influencerzy. Akcji towarzyszyć będzie kampania digitalowa na Instagramie, na profilu marki na Facebook’u oraz w Google AdWords.

Loteria będzie komunikowana poprzez materiały on-pack i POS w punktach sprzedaży.

Akcja potrwa do 30 kwietnia.

Szczegóły na www.carex-loteria.pl.

Joanna Hamdan 9128 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }