Polacy w międzynarodowych strukturach Mastercard

Piotr Domaszewski zajmie się rozwojem oferty kart kredytowych firmy na rynku amerykańskim, a Artur Turemka obejmie funkcję globalnego lidera ds. rozwiązań prepaid i ich komercjalizacji w nowo utworzonym dziale w Londynie.

Na zdjęciu: od lewej Piotr Domaszewski i Artur Turemka

Piotr Domaszewski, dyrektor działu sprzedaży w polskim oddziale Mastercard Europe, od kwietnia będzie odpowiedzialny za strategię firmy w zakresie kart kredytowych dla klientów indywidualnych na rynku amerykańskim. To kolejna nominacja w ciągu ostatnich lat, dzięki której przedstawiciel polskiego oddziału firmy zajmuje eksponowane stanowisko w międzynarodowych strukturach Mastercard.

Piotr Domaszewski w nowej roli będzie zarządzał ofertą kart kredytowych Mastercard dla konsumentów w USA i Kanadzie. Będzie odpowiadał za tworzenie oraz realizację strategii produktowej, kształtowanie doświadczenia użytkownika i przewidywanie rynkowych trendów. Jego zakres odpowiedzialności będzie obejmował również wdrażanie nowych funkcji do kart kredytowych, również we współpracy z partnerami takimi jak banki, firmy fintech czy sieci detaliczne. Pod jego opieką znajdzie się portfel produktów skierowanych zarówno na szeroki rynek, jak i tych prestiżowych.

Swoje nowe obowiązki Piotr Domaszewski będzie realizować z biura Mastercard w Purchase, w stanie Nowy Jork, gdzie oprócz biura Mastercard na USA i Kanadę mieści się też globalna centrala firmy.

Innym, nowo ogłoszonym awansem wywodzącego się z Polski menedżera jest transfer Artura Turemki do nowo utworzonego działu Mastercard z siedzibą w Londynie. Począwszy od marca będzie on pełnił tam funkcję globalnego lidera ds. rozwiązań prepaid i ich komercjalizacji. Jego zadaniem będzie tworzenie i realizacja globalnej strategii Mastercard dla produktów prepaidowych. Artur Turemka od 2013 r. pełnił funkcję dyrektora generalnego odpowiedzialnego za rozwój biznesu Mastercard w regionie bałkańskim.

Piotr Domaszewski i Artur Turemka to kolejne osoby, wywodzące się z polskiego oddziału Mastercard, które awansowały w międzynarodowych strukturach firmy.

Ich poprzednikami byli m.in.: Paweł Rychliński, od 2013 r. dyrektor generalny klastra niemiecko-szwajcarskiego, a od 2018 r. zarządzający regionem Europy Środkowo-Wschodniej z biura Mastercard we Frankfurcie; Marta Życińska, od 2018 r. dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią, z lokalizacją w Warszawie; Sebastian Krzyk, od 2016 r. odpowiedzialny za rozwój spółki Mastercard Payment Transaction Services w regionie Europy Zachodniej, pracuje w Madrycie; Luiza Derek, od 2016 r. kierująca działaniami marketingowymi skierowanymi do banków w regionie Azja i Pacyfik, z biura Mastercard w Singapurze oraz Michał Skowronek, od 2015 r. odpowiedzialny za rozwój rynków w Europie Środkowo-Wschodniej, a od 2019 r. zarządzający ofertą produktów i usług w obszarze kart prepaid w Europie.

Joanna Hamdan 8704 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }