Aplikacja Piotra i Pawła ma już 17 tys. pobrań

17 tys. - tyle pobrań od początku lutego zyskał nowy program lojalnościowy Piotra i Pawła, czyli aplikacja Najwięcej. Programy sieci z założenia cieszą się ogromną popularnością wśród klientów. Najwięcej użytkowników ma karta Biedronki.

Program Najwięcej w formie aplikacji na smartfona jest dostępny do pobrania w sklepach Google Play i AppStore właśnie od początku lutego br. Po pilotażowym starcie, poinformowała sieć, jest już ponad 17 tys. pobrań.

Dzięki programowi klienci Piotra i Pawła mogą zbierać na swoim koncie punkty za zakupy w sklepach stacjonarnych, które następnie mogą wymieniać na nagrody lub rabaty. Na start otrzymują 10 punktów i 5% rabatu na wszystkie produkty.

Jak zapowiada sieć z czasem aplikacja będzie przedstawiała zindywidualizowaną ofertę dopasowaną do potrzeb klienta np. poprzez rabaty na wybrane produkty.

Nowa aplikacja sieci Piotr i Paweł, jednocześnie pierwsza w historii tej marki, jest elementem prowadzonej restrukturyzacji. Ma za zadanie m.in. przyciągnąć do sklepów sieci nowych klientów i zachęcić do pozostania tych już istniejących.

Na pierwszą akcję promocyjna z aplikacją Najwięcej klienci Piotra i Pawła mogli liczyć z okazji Dnia Kobiet (na zdjęciu), gdy w ramach współpracy z "Wyjątkowy Prezent" istniała możliwość uzyskania 10% rabatu na różnego rodzaju masaże w profesjonalnych salonach spa. Ponadto w sklepach sieci dostępne był kosze upominkowe, specjalna oferta na kwiaty, słodycze czy np. kawa.

Programy lojalnościowe sieci handlowych cieszą się z założenia ogromną popularnością wśród klientów. Polomarket wydał już 1,2 mln kart lojalnościowych, Biedronka - 7 mln, a w Kauflandzie już 4 miliony klientów zbiera punkty Payback. Do uruchomienia programu szykuje się Lidl, aplikację dla klientów (i oddzielną dla franczyzobiorców) właśnie wypuściła na rynek Żabka. Żappka, bo tak brzmi nazwa nowej usługi, na razie dostępna jest w wersji pilotażowej. Można już jednak zbierać punkty lojalnościowe, tzw. żappsy (szczegóły tutaj).

Ilona Mrozowska 3258 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }