Kobiety kobietom w Sephora

8 marca na sephora.pl ruszyła akcja - kupując wybrane, limitowane produkty do makijażu ust, każda z pań może wesprzeć inną.

Dochód ze sprzedaży produktów objętych akcją, przekazany zostanie na wsparcie programu aktywizacji zawodowej Polek "Sukces To Ja". Jego organizatorem jest partner Sephora Polska – Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.
 
Limitowaną kolekcję tworzą: Sephora Favorites Red Lips Selection, Sephora Rouge Girl' Tribe (red limited edition), Huda Beauty Be Your Own Cheerleader, Winky Lux Glimmer Balm Ruby oraz Estee Lauder Red Limited Edition.
 
Wszystkie produkty, z których dochód zostanie przekazany na wsparcie programu "Sukces To Ja" znaleźć można na ww.sephora.pl.
 
Ponadto limitowany Box Sephora Favorites dostępny będzie również od 14 marca w stacjonarnych perfumeriach Sephora w całej Polsce.
 
W program "Sukces To Ja" zaangażowało się ponad 80 ekspertów. Przeszkolonych online zostało ponad 257 000 kobiet. Miesięcznie platformę www.sukcestoja.pl odwiedza 12 000 poszukujących wiedzy i porad niezbędnych do rozwoju zawodowego osób.
 
Obecnie sieć lokalnych ambasadorek programu rozwija się w 30 miastach w całej Polsce, a w spotkaniach lokalnych grup rozwoju wzięło udział prawie 5600 kobiet.
 
Joanna Hamdan 13699 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.