Amazon zamyka sklepy pop-up

W zamian firma chce skupić się na rozwoju księgarń.

Jak donosi Wall Street Journal, powołując się pracowników sklepów, Amazon.com do końca kwietnia zamknie wszystkie amerykańskie sklepy pop-up (łącznie 87).

Jak twierdzi rzecznik firmy ruch ten podyktowany jest tym, że Amazon zamierza skupić się na otwieraniu księgarń - Amazon Books.

Dzięki sklepom pop-up Amazon mógł prezentować nowatorskie produkty, takie jak na przykład głośniki Echo sterowane głosem. Jednak obecnie produkty te firma jest w stanie sprzedawać poprzez sieć sklepów Whole Foods, które Amazon przejął w 2017 r. i w bezobsługowych placówkach Amazon Go.

Jak informuje rzecznik Amazona internetowy gigant handlu detalicznego zamierza otwierać także więcej sklepów "czterogwiazdkowych", w których sprzedawane są produkty, które w ocenie klientów zdobędą 4 gwiazdki lub więcej.

Źródło: www.esmmagazine.com

Joanna Hamdan 8882 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }