Lidl wycofuje płatne reklamówki
Na razie ze sklepów w Walii.
Lidl usuwa plastikowe torby za 9 pensów ze wszystkich swoich 54 placówek w Walii. Znikną one ze sklepów z początkiem maja. Jak informuje sieć ruch ten podyktowany jest tym, że torebki te były w coraz większym stopniu używane tylko raz.
Wycofanie toreb plastikowych z walijskich sklepów Lidla spowoduje, że rocznie będzie ich sprzedawanych o pięć milionów mniej. Jeżeli wycofanie plastikowych toreb za 9 pensów ze sklepów Lidla w Walii spotka się z pozytywną reakcją ze strony klientów, sieć zamierza rozszerzyć ten projekt na pozostałe swoje sklepy w Wielkiej Brytanii i tym samym zaoszczędzić ok. 2 500 ton plastiku.
Wycofanie toreb plastikowych z walijskich sklepów Lidla spowoduje, że rocznie będzie ich sprzedawanych o pięć milionów mniej. Jeżeli wycofanie plastikowych toreb za 9 pensów ze sklepów Lidla w Walii spotka się z pozytywną reakcją ze strony klientów, sieć zamierza rozszerzyć ten projekt na pozostałe swoje sklepy w Wielkiej Brytanii i tym samym zaoszczędzić ok. 2 500 ton plastiku.
W sprzedaży nadal pozostaną większe plastikowe torby za 38 pensów oraz torby do zamrażarki kosztujące 65 pensów.
Przypomnijmy, że w 2018 r. Lidl wycofał już ze sprzedaży torby plastikowe za 5 pensów.
Źródło: www.bbc.com

Joanna Hamdan
13699 Artykuły
Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.