SuperDrob promuje Kurczaka Sielskiego

Spoty reklamowe będzie można zobaczyć w głównych stacjach telewizyjnych oraz serwisach internetowych w marcu i kwietniu.

Wiosenna kampania Kurczaka Sielskiego stanowi kontynuację działań reklamowych prowadzonych od października do grudnia ub.r.

W tej odsłonie zaprezentowany zostanie również asortyment gotowych dań do piekarnika, jako wygodne rozwiązanie dla wymagających konsumentów. Spoty reklamowe - w wersjach 30, 15 oraz 8 sekund - będą wyświetlane przez kilka tygodni marca oraz kwietnia w stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, Polsat, TVN i kanałach tematycznych) oraz wiodących serwisach video (m.in. YouTube, Onet, czy Player).

Za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii oraz kreację materiałów odpowiada GPD Agency, spoty zrealizował dom produkcyjny GPD Film Studio, a planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja ONE House.

Kurczak Sielski z chowu bez antybiotyków to propozycja SuperDrob, skierowana do bardziej wymagających konsumentów, wprowadzona na polski rynek jesienią ub.r. Na sklepowe półki trafił asortyment świeżego mięsa z Kurczaka Sielskiego, gotowe dania do piekarnika, między innymi Kurczak Sielski z jabłkami oraz Sielskie roladki ze śliwką i boczkiem, a także asortyment wędlin Sielskich.

Joanna Hamdan 13699 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.