Kontigo z kampanią #JestemNiesamowita

Rita Amaral, pomysłodawczyni projektu, zaprosiła do współpracy znane influencerki - Aleksandrę Żuraw i Agnieszkę Grzelak, które zostały ambasadorkami akcji.

Wyzwanie zdecydowały się podjąć także inne influencerki i kobiety z pierwszych stron gazet. Wszystkie zmierzą się ze znalezieniem powodów, dla których są niesamowite. Następnie, nominują one do zadania ważne dla nich kobiety, które chcą zachęcić do odkrycia w sobie wewnętrznej siły.

Celem wyzwania jest przekonanie jak największej liczby kobiet do tego, że warto się przełamać i znaleźć powody, by mówić o sobie w superlatywach.

Rozpoczęcie akcji Kontigo poprzedziły badania opinii (badanie przeprowadzone przez agencję badawczą Inquiry w dniach 14-18 lutego, na próbie N=300 kobiet, 18-35 lat, cała Polska, panel YouGov) i postaw kobiet w Polsce. Wzięło w nich udział kilkaset kobiet mieszkających we wszystkich szesnastu województwach.

Szyld Kontigo wchodzi w skład Grupy Eurocash, która jest hurtownikiem artykułów FMCG, ale też operatorem takich sieci sklepów jak delikatesy Centrum czy Abc. Nazwa sieci pochodzi od słowa contigo, które w języku hiszpańskim i portugalskim oznacza „z tobą”. Ma to być komunikat wysyłany wprost do każdej klientki, która jest w centrum uwagi pracowników sieci.

Joanna Hamdan 8704 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }