Zalando Lounge i Fiege e-Com North rozpoczęły współpracę

Celem partnerstwa jest obsługa procesów operacyjnych centrum dystrybucyjnego w Olsztynku.

Na zdjęciu: Martin Rost, senior vice president offprice Zalando Lounge i Outlets

Zalando Lounge, klub zakupowy Zalando, rozpoczął współpracę z dostawcą usług logistycznych Fiege e-Com North w celu obsługi procesów operacyjnych centrum dystrybucyjnego Zalando Lounge w Olsztynku.

Fiege nadzoruje proces rekrutacji na około 500 stanowisk, które zostaną utworzone dla centrum w środkowej fazie inwestycji.

Pierwsze operacje rozpoczną się jeszcze w tym miesiącu.
 
W lipcu 2018 r. Zalando Lounge świętowało ceremonię zawieszenia wiechy w centrum o powierzchni 130 000 mkw. Poza Großbeeren w Niemczech, obiekt w Olsztynku jest pierwszym międzynarodowym centrum logistycznym Zalando Lounge. Magazyn wyposażony będzie w zaawansowane technologie automatyzacyjne, m.in. sortery porządkujące pojedyncze artykuły pod konkretne zamówienie oraz sorter zewnętrzny, który kierować będzie towar do właściwego miejsca dostawy. Operacje będą prowadzone przez Fiege od początku marca br.
 
- Dzięki inwestycji w nowe centrum logistyczne udoskonalimy obsługę naszych klientów w całej Europie i uzyskamy większą elastyczność w optymalizowaniu naszej działalności. Rozmiar i konfiguracja nowego centrum pozwala nam rozszerzyć ofertę o dodatkowe marki i artykuły, takie jak na przykład tekstylia domowe. Zaledwie kilka miesięcy po uroczystości zadaszenia, nasz partner może już rozpocząć rekrutację pracowników. Cieszymy się na współpracę z Fiege, której celem jest zarządzanie obiektem i stworzenie silnego zespołu pracowników - mówi Martin Rost, senior vice president offprice Zalando Lounge i Outlets (na zdjęciu).
 
Z kolei Piotr Kohmann, prezes zarządu Fiege e-Com North dodał - Ponieważ nadzorujemy już polskie centrum logistyczne Zalando w Gardnie pod Szczecinem, cieszymy się, że również Zalando Lounge dołączyło do partnerstwa z nami i powierzyło nam obsługę centrum w Olsztynku. Swoją pracą i zaangażowaniem będziemy wspierać Zalando Lounge w dalszym udoskonalaniu procesów obsługi klienta i zwiększaniu przewagi konkurencyjnej firmy na rynku. Jesteśmy przekonani, że nasz wykwalifikowany zespół operacyjny w Polsce zapewni Zalando Lounge serwis na najwyższym poziomie, jakiego oczekują klienci klubu. 

Joanna Hamdan 8697 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }