Koral z kulinarnym show

Marka startuje z projektem "Pyszne studio" na kanale YouTube.

Gospodarzem cyklu, aż 40-stu kulinarnych odcinków, będzie nowy ambasador marki Bracia Koral – Damian Kordas - najmłodszy w Europie zdobywca tytułu Masterchef’a. W kolejnych odcinkach zaprezentuje on kreatywne i jednocześnie szybkie do przygotowania desery z lodami Bracia Koral w roli głównej.

Inauguracyjny odcinek, ze specjalnym udziałem aktora Artura Żmijewskiego wyemitowany zostanie 8 marca z okazji Dnia Kobiet.

Oprócz cyklu przepisów Damian Kordas wspólnie z marką Bracia Koral będzie prowadził warsztaty kulinarne, udzielał porad oraz organizował konkursy kulinarne dla konsumentów. Jego zadaniem będzie również opracowanie karty menu dla segmentu HoReCa.

Joanna Hamdan 8872 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }