Polomarket wydał 1,2 mln kart lojalnościowych

Po trzech latach od uruchomienia programu lojalnościowego sieć supermarketów Polomarket wydała już prawie 1,2 mln kart.

Program Polokarta daje uczestnikom możliwość skorzystania ze specjalnej oferty promocyjnej - każdego tygodnia posiadacze Polokarty mogą kupić produkty z różnych kategorii w niższej cenie. Informacje o promocjach użytkownicy karty otrzymują m.in. za pośrednictwem SMS.

Do tej pory sieć wydała już 1,2 mln kart przy czym każdego miesiąca wydaje kilkadziesiąt tysięcy nowych, sukcesywnie zwiększając zasięg programu.

- Już kilka lat temu wiedzieliśmy, że rola programów lojalnościowych także w sieciach FMCG będzie rosła - mówi Jarosław Brudnicki, dyrektor zakupów i marketingu w Polomarkecie. - Wiedzieliśmy też, że na bardzo konkurencyjnym rynku także pod względem tego typu rozwiązań, nasz program musi być innowacyjny. I taki właśnie jest. Jako jedna z pierwszych sieci wprowadziliśmy proces wydawania i rejestracji kart w oparciu o terminale płatnicze. Dzięki temu klienci przystępujący do programu otrzymują kartę wraz z jej aktywacją za pośrednictwem SMS w niespełna 60 sekund – dodaje.

Karta lojalnościowa Polmarketu jest honorowana we wszystkich marketach sieci na terenie kraju. Jej wydanie jest bezpłatne.

Dla porównania karta Moja Biedronka ma 7 mln użytkowników. Do wdrożenia w życie programu lojalnościowego szykuje się Lidl.

Ilona Mrozowska 2966 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }