Z Carrefoura do The Heart

Marcin Olech dołączył do korporacyjnego centrum innowacji The Heart, gdzie będzie odpowiedzialny za transformację i nowe przedsięwzięcia w branży retail.

Wcześniej był członkiem zarządu odpowiedzialnym za marketing, nowe technologie, usługi finansowe i handlowe oraz IT w Carrefour Polska.

Marcin Olech w branży handlu i marketingu działa od ponad 20 lat. Był odpowiedzialny za marketing Carrefour w Polsce, realizację strategii transformacji cyfrowej, budowę synergii między poszczególnymi kanałami sprzedaży oraz wdrożenie innowacyjnych rozwiązań technologicznych na rynku handlowym. Dołączył do zespołu The Heart w lutym, gdzie pełni funkcję head of retail & omnichannel. Będzie nadzorował spółki i projekty realizowane dla sektora retail w jednostce The Heart Ventures.

- Priorytetem jest zbudowanie spółek w ramach The Heart Ventures, które kompleksowo będą wspierały duże firmy. Tworząc nowe technologiczne przedsięwzięcia powiększamy zespół o doświadczonych praktyków, którzy doskonale znają działanie korporacji od wewnątrz oraz potrafią szybko i zwinnie wdrożyć nowe modele biznesowe - mówi Tomasz Rudolf, CEO The Heart.

The Heart sukcesywnie powiększa swój zespół o doświadczonych menedżerów z największych międzynarodowych korporacji. W marcu 2018 r. na czele The Heart Ventures, czyli jednostki odpowiedzialnej za budowanie startupów, stanął Maciej Marszałek. Wcześniej w Grupie Axa nadzorował proces cyfrowej transformacji na 29 rynkach Ameryki Południowej, Afryki, Europy Wschodniej i Bliskiego Wschodu.

Joanna Hamdan 13666 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.