Nowa kampania wizerunkowa Żywiec Zdrój

To kolejny element działań marki podkreślający znaczenie odpowiedniego nawodnienia dla zdrowia.

Marka realizuje działania komunikacyjne pod hasłem "Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie". Kampania jest kolejnym elementem działań marki podkreślających znaczenie odpowiedniego nawodnienia dla zdrowia.

Działania promocyjne dotyczą całej marki wody niegazowanej Żywiec Zdrój. Spot reklamowy prezentuje serce nie tylko jako ogromnie istotny organ naszego ciała, ale także jako metaforę dobrych uczuć oraz jako miejsce, w którym metaforycznie je odczuwamy. Dzięki pokazaniu jak dużo wody zawiera ludzkie serce, Żywiec Zdrój chce przypominać konsumentom o roli odpowiedniego nawodnienia.

Kampania wystartowała w marcu i będzie realizowana w telewizji, internecie, mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży.

Joanna Hamdan 13690 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.