Makro poszerza markę Makro Chef

Sieć hurtowni wprowadziła nowy produkt - olej kokosowy.

W ofercie znalazł się zarówno olej nierafinowany bio, jak i olej rafinowany.

Nierafinowany olej kokosowy to pierwszy produkt bio w portfolio marki Makro Chef. Cechuje go krystaliczna konsystencja oraz kokosowy smak i aromat. Produkt dostępny jest w opakowaniu 455 g.

Natomiast rafinowany olej kokosowy to olej poddany rafinacji neutralizującej zapach kokosa. Dzięki wysokiej temperaturze dymienia (185-205°C) stanowi doskonały zamiennik popularnych olejów do smażenia. Poza tym charakteryzuje się niską ceną i wysoką wydajnością – zachowuje świeżość nawet w temperaturze pokojowej. Produkt dostępny jest w opakowaniu 910 g.

Linia Makro Chef obejmuje wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze, w opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii, m.in.: ryże, kasze, cięte zioła, kiełki, sosy, miody, pomidory suszone. Wszystkie produkty powstają we współpracy z ekspertami i szefami kuchni oraz zostają poddane testom i ścisłej kontroli jakościowej tak, by jak najlepiej dopasować je do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych.

Joanna Hamdan 8314 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }