Żabka w sam raz na raz

Sieć wzbogaca asortyment o produkty pod marką własną Haps.

– W ciągu tygodnia większość z nas spożywa przekąski, często traktując je jako drugie śniadanie. Wprowadzając na rynek nową markę Haps, pragniemy odpowiedzieć na oczekiwania konsumentów, którzy między głównymi posiłkami chcieliby jeść zdrowiej i różnorodnie. Linia produktów Haps nie zawiera oleju palmowego, sztucznych aromatów, barwinków oraz wzmacniaczy smaku, to smaczna alternatywa dla słodyczy, która doda każdemu zdrowszej energii – komentuje biuro prasowe sieci Żabka.

W ofercie marki Haps znalazło się 21 różnorodnych, naturalnych przekąsek do zjedzenia "na raz", z wysoką zawartością odżywczą, zarówno na słodko, jak i słono.

Są wśród nich: orzechy mono, mix orzechów, mix owoców, mix orzechów i owoców na słodko i słono. Produkty nie zawierają w swoim składzie oleju palmowego, sztucznych aromatów oraz barwników.

Wszystkie przekąski zapakowane są w wygodne, łatwe do otwarcia opakowania z funkcją łatwego otwarcia tzw. laser scoring (cięcie laserowe).

Haps to kolejne produkty pod marką własną Żabki. W zeszłym roku sieć wprowadziła do sklepów linię kanapek Tomcio Paluch. Żabka rozwija również asortyment gotowych dań obiadowym pod marką Szamamm.

Joanna Hamdan 13690 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.