"Dokładnie taki smak"

To hasło ostatniej kampanii marki Kamis.

W spocie telewizyjnym marka zabiera konsumentów w podróż do najdalszych zakątków świata, skąd czerpie najwyższej jakości przyprawy.

Kampania ma pokazać, jak wygląda współpraca z siecią zaufanych, lokalnych farmerów oraz zainspirować konsumentów do własnych kulinarnych podróży z wykorzystaniem produktów marki Kamis.

Bohaterem spotu w ramach kampanii "Dokładnie taki smak" jest Siva Shanthappa, farmer z Gundlupet w Indiach uprawiający kurkumę. Jest on jednym z tysięcy lokalnych dostawców, którzy zaopatrują markę Kamis w najwyższej jakości przyprawy.

Od momentu powstania marka Kamis dbała o najwyższą jakość oferowanych przez siebie przypraw.

Od 2011 roku, jako część firmy McCormick – światowego lidera w tej dziedzinie, może pochwalić się dostępem do globalnej sieci 3,5 tysiąca sprawdzonych, zaufanych farmerów. Ścisła współpraca z lokalnymi dostawcami w połączeniu z kompleksowymi badaniami to gwarancja najwyższej klasy oraz wyśmienitego smaku wszystkich produktów z jej portfolio.

­­­­

Joanna Hamdan 13699 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.