Starbucks dla kobiet

Z okazji Dnia kobiet firma przygotowała coś specjalnego.

8 marca w Krakowie odbędzie się "power speech" pod tytułem "Starbucks na Dzień Kobiet: o odwadze bycia sobą". To spotkanie z Olką Kaźmierczak, ekspertką biznesu mody, strateżką i autorką kampanii komunikacyjnych wielu polskich marek z branży mody&lifestyle.

Dodatkowo, Starbucks organizuje konkurs w social mediach. Jego uczestnicy mogą zgłaszać historie kobiet, które ich zdaniem są silne, odważne i mogą być wzorem do naśladowania. Spośród opisanych kobiet, marka wyłoni 3 laureatki, które otrzymają wstęp na "power speech" Olki, pobyt w Krakowie oraz kartę podarunkową do Starbucks.

To inicjatywa, która ma zachęcać kobiety do doceniania mocnych stron – własnych lub innych kobiet.

 

Joanna Hamdan 13690 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.