Lubella wkracza do akcji

Marka z portfolio Grupy Maspex przygotowała promocje oraz nowości.

W oznaczonych banderolą opakowaniach płatków Lubelli znaleźć można kolekcję 11 wzorów tatuaży z bohaterami Marvel Avengers.

Lubella przygotowła również dwa nowe produkty: płatki z postacią Iron Mana w kształcie elementów konstrukcyjnych o smaku masła orzechowego oraz z postacią Kapitana Ameryka – w kształcie tarczy o smaku owocowego brownie.

Akcji promocyjnej towarzyszyć będzie szeroka kampania – zarówno w formie działań digitalowych jak i w social mediach.

Joanna Hamdan 8697 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }