Netto: nowe logo i sklepy w koncepcie 3.0

Ta duńska sieć dyskontów nabiera wiatru w żagle. Otwiera kolejne placówki w formacie 3.0 i odświeża logo.

Koncept 3.0 to strategia marki Netto, która narodziła się u źródła, a więc w Danii. Pierwszy na rynku polskim sklep Netto w tej odsłonie uruchomiono listopadzie 2018 r. w gdańskiej Galerii Madison.

Placówki te wyróżnia m.in. duża powierzchnia, szerokie alejki, zwiększony asortyment, wyeksponowane strefy świeżych owoców i warzyw, piec do wypieku pieczywa bezpośrednio w sklepie, nowa kolorystyka i oszczędna komunikacja.

Kolejne Netto 3.0 powstały m.in. w Szczecinie i Goleniowie. - Obecnie w nowej odsłonie funkcjonuje pięć sklepów, które zostały dostosowane do potrzeb i wygody naszych klientów. Do końca tego roku powstanie ich aż 40. Zależy nam na tym, aby klienci na każdym etapie kontaktu z Netto mieli jak najlepsze doświadczenia, na które składają się m.in. sposób komunikacji oraz komfort robienia zakupów w przyjaznej i nowoczesnej przestrzeni – mówi Janusz Stroka, CEO Netto Polska.

Jednocześnie sieć netto wprowadza nowe logo. Odświeżona identyfikacja wizualna ma na celu wzmocnienie komunikacji, podkreślenie działań na rzecz rozwoju konceptu Netto 3.0 i przeobrażeń, które zachodzą obecnie w sklepach detalisty.

Obecnie w Polsce Netto ma ok. 370 sklepów i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Poza naszym krajem sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech.

Joanna Hamdan 8724 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }