Facebook zaprezentował Showcase

Nowe rozwiązanie dla reklam wideo.

Facebook zaprezentował rozwiązanie Showcase, które ma pomóc reklamodawcom maksymalizować zasięg. Platforma będzie oferować trzy rodzaje promocji wideo.

In-Stream Reserve, czyli promocję w trakcie oglądania. Pozwoli to reklamodawcom dotrzeć do osób oglądających setki najbardziej wciągających filmów i twórców o najwyższej jakości. Podobnie jak w przypadku reklam telewizyjnych, miejsca na reklamy będą kupowane z wyprzedzeniem po ustalonym koszcie i dostarczane do odbiorców docelowych zweryfikowanych przez Nielsena.

In-Stream Reserve Categories, czyli promocję pozwalającą reklamodawcom docierać do użytkowników w kontekście preferowanych treści. Te kategorie to sport, moda/uroda i rozrywka. Dodano do nich również kategorie żywności i wiadomości.

Sponsoring, który pozwali reklamodawcom być wyłącznym sponsorem programu dla widzów z USA i daje możliwość umieszczania reklam w określonych programach.

Na razie usługa będzie dostępna w Stanach Zjednoczonych, nie wiadomo, kiedy będą mogli z niej skorzystać reklamodawcy na pozostałych rynkach.

Maciej Florek 56 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.