Silesia Outlet w Gliwicach: otwarcie 27 marca

Będzie to 15. centrum outletowe w Polsce.

W salonach Silesia Outlet znajdzie zatrudnienie ok. 400 osób. To lokalni przedsiębiorcy, sprzedawcy, kierownicy sklepów oraz pracownicy serwisów technicznych, sprzątających i ochrony.

W ofercie Silesia Outlet znajdą się m.in. marki: Vistula i Wólczanka, Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Bytom, Guess, Diverse, Lavard, Lancerto, Molton, Unisono, Only czy Triumph, Gatta i Bagatelle. Bogatą reprezentację stanowić będą marki jeansowe: Lee Cooper, Wrangler, Cross Jeans i Pepe Jeans oraz obuwnicze: Kazar, Venezia, Ecco, Symbiosis i Umbro. Ważną część pasaży handlowych Silesia Outlet zajmą również marki sportowe: Intersport, Martes Sport, 4F, Sizeer, Puma, Reebok, New Balance, Trespass i Regatta. Otwarty zostanie też salon biżuterii Apart oraz Wittchen z galanterią skórzaną. Artykuły gospodarstwa domowego oraz wyposażenia wnętrz będzie można nabyć w sklepach Tefal, Home&Cook i Dajar.

W pierwszej fazie projektu, która zostanie zakończona właśnie 27 marca tego roku, otwartych zostanie ponad 60 salonów outletowych na 12 000 mkw. powierzchni. Druga faza budowy zakłada oddanie do użytku kolejnych 8 000 mkw. Docelowo centrum będzie największym outletem w regionie - o łącznej powierzchni 20 000 mkw. po zakończeniu fazy I i II.

Silesia Outlet powstaje w bezpośrednim sąsiedztwie Centrum Handlowego Auchan Gliwice, marketu budowlanego Leroy Merlin i autostrady A4, łączącej Kraków, Aglomerację Śląską i Wrocław.

Inwestorem projektu jest firma 6B47 - jeden z wiodących deweloperów w krajach niemieckojęzycznych. Za zarządzanie obiektem odpowiada Neinver – lider rynku centrów wyprzedażowych w Polsce i Hiszpanii. Za wynajem obiektu do czasu jego otwarcia oraz zarządzanie budową odpowiedzialna jest firma Boig The Blue Ocean Investment Group.

Joanna Hamdan 13666 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.