Żabka z przekąskami na raz

Sieć wzbogaca asortyment sklepów o produkty pod marką własną HAPS oferując 21 przekąsek do zjedzenia "na raz". HAPS dostępny jest w małych, poręcznych opakowaniach z funkcją łatwego otwarcia.

W ofercie linii produktowej HAPS dostępne są: orzechy mono, mix orzechów, mix owoców, mix orzechów i owoców na słodko i słono. Produkty nie zawierają w swoim składzie oleju palmowego, sztucznych aromatów oraz barwników. Wszystkie przekąski zapakowane są w wygodne, łatwe do otwarcia opakowania.

Według operatora sieci wprowadzenie nowej marki to odpowiedź na dzisiejsze szybkie tempo życia i związane z tym potrzeby konsumentów. Jak wskazują badania Żabki, ważnym posiłkiem w codziennym jadłospisie stała się właśnie przekąska. Ponadto aż 73% Polaków spożywa ją poza domem, a dzieje się to po śniadaniu, zazwyczaj w godzinach 9-12 (ankieta przeprowadzona na panelu internetowym przez Kantar TNS w marcu 2017 r., na próbie 600 dorosłych Polaków).

HAPS to kolejne produkty pod marką własną Żabki. W zeszłym roku sieć wprowadziła do sklepów linię kanapek Tomcio Paluch, które cieszą się dużą popularnością wśród jej klientów. Żabka rozwija również intensywnie asortyment gotowych dań obiadowym pod marką Szamamm.

Firma Żabka jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 5500 placówek prowadzonych przez przeszło 3700 franczyzobiorców pod marką Żabka. Jej sklepy są odwiedzane codziennie przez 2 miliony klientów a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej niż 300 mkw. od najbliższej Żabki.

 

Katarzyna Pierzchała 5104 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.