Tescoma i Dealz - dwie nowe marki w Galerii Północnej

Do grona najemców Galerii Północnej w ostatni weekend marca dołączyły dwie nowe marki: debiutująca na warszawskim rynku Tescoma z akcesoriami do kuchni i jadalni oraz brytyjska sieć Dealz, oferująca markowe produkty spożywcze, kosmetyczne i gospodarstwa domowego.

Dwa nowe sklepy w Galerii Północnej – Dealz oraz Tescoma zajęły odpowiednio powierzchnię 500 mkw. oraz 92 mkw. Przez weekend salony odwiedziły tłumy klientów, korzystając z licznych atrakcji i ofert promocyjnych, przygotowanych przez najemców.

- Dostosowując się do potrzeb klientów systematycznie poszerzamy ofertę handlową naszej galerii. Wierzymy, że wszechstronny i atrakcyjny tenant mix jest jednym z gwarantów popularności obiektu i wysokiej odwiedzalności – powiedziała Katarzyna Żuchowska, retail leasing manager Galerii Północnej.

Sklep czeskiej marki Tescoma znajduje się na parterze obok sklepów New Yorker i Żabka. Jest to pierwszy salon marki w Warszawie i jedyny w Polsce z wnętrzem zaprojektowanym według nowego konceptu marki. W ofercie sklepu dostępne są wysokiej jakości produkty do gotowania, pieczenia, serwowania oraz akcesoria ułatwiające obróbkę produktów spożywczych i przygotowanie potraw.

Z kolei nowy sklep brytyjskiej sieci Dealz jest pierwszym punktem sprzedaży w północnej części Warszawy. Salon zlokalizowany jest na pierwszym piętrze Galerii Północnej, pomiędzy salonami Carry i Hamley’s. Na powierzchni 500 mkw. oferuje szeroki wybór atrakcyjnych cenowo artykułów drogeryjnych, papierniczych, spożywczych, produktów do dekoracji i wyposażenia wnętrz, zabawek oraz asortyment dla zwierząt.

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza galeria handlowa oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 tys. mkw. zlokalizowany jest przy ul. Światowida 17. Do dyspozycji klientów jest ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, klub fitness Calypso oraz 2 000 miejsc parkingowych.

W gronie najemców są m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, RTV EURO AGD, Media Expert, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med.

Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 r.

 

 

Katarzyna Pierzchała 5191 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.