Carrefour rozwija ofertę bio dla zwierząt

Z myślą o konsumentach, którzy dbają o to, co jedzą ich pupile, Carrefour rozwija ofertę ekologicznych karm dla zwierząt, wprowadzając bioprodukty dla czworonogów. W asortymencie wybranych sklepów można znaleźć również karmy pochodzenia roślinnego.

Upowszechnianie produktów bio to jeden z kluczowych elementów strategii transformacji żywieniowej, realizowanej przez Carrefour od początku 2018 r. Jest to odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów, którzy poszukują zdrowych, wytwarzanych z naturalnych składników produktów nie tylko dla siebie i swoich bliskich, lecz także dla swoich zwierząt.

Carrefour postanowił więc rozwijać w swoich sklepach ofertę ekologicznych karm dla psów i kotów.

Dostępna do tej pory oferta biokarm mokrych dla psów i kotów została z początkiem lutego rozszerzona o nowe biokarmy mokre oraz biokarmę suchą, których składniki pochodzą z kontrolowanego rolnictwa ekologicznego. Produkty charakteryzuje zawartość mięsa na poziomie ponad 60% i prosty skład – certyfikowane karmy nie zawierają glutenu, barwników, cukrów, wzmacniaczy smaków czy zapachów. Produkty dostępne są w opakowaniach 85 i 100 g (karmy mokre dla kota), 150 i 400 g (karmy mokre dla psa) oraz 800 g (karmy suche dla psów i kotów).

Z myślą o zwierzętach z wrażliwością pokarmową lub alergiami, Carrefour Polska wprowadził do oferty wybranych sklepów także wegańskie karmy, które nie zawierają potencjalnie uczulających składników, takich jak pszenica, gluten, soja, mięso, ryby, jaja czy nabiał. W asortymencie znajdują się karmy suche i mokre dla psów i kotów, a także ciasteczka i gryzaki warzywne. Wszystkie produkty zawierają tylko naturalne składniki i są wolne od GMO czy sztucznych aromatów i barwników. Wegańska karma wzbogacona jest witaminami i minerałami, a także niezbędnymi suplementami.

Ofertę karm ekologicznych oraz karm wegańskich znaleźć można na półkach 18 hipermarketów Carrefour w całej Polsce - w 8 warszawskich sklepach (m.in. w Galerii Mokotów, CH Arkadia, CH Promenada czy Galerii Wileńskiej), a także w Łodzi, Krakowie, Szczecinie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Katowicach czy Toruniu.

 

 

Katarzyna Pierzchała 5195 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.