Koral z jubileuszem

Producent lodów obchodzi w tym roku 40-lecie istnienia na polskim rynku. Z tej okazji firma zaprezentuje nowości produktowe i ruszy z loterią konsumencką.

"Pora na lody Koral" towarzyszy Polakom już od 40 lat.

W związku z jubileuszem producent lodów zaprezentuje w sumie aż 30 nowości produktowych. Powstanie specjalna edycja lodów Grand Gold w unikalnym opakowaniu, a smaki innych propozycji zostaną wzbogacone o oryginalne, dotąd niespotykane kompozycje.

Dodatkowo założyciele firmy – bracia Koral – aby uczcić jubileusz zachęcą Polaków do wspominania najbardziej radosnych chwil z ostatnich 40 lat. Z tej okazji powstała specjalna podstrona na koral.com.pl z historią firmy i animacją #40yearschallenge, a także internetowa kapsuła czasu – strona bokochamtechwile.pl, na której fani lodów mogą dodawać wspomnienia i wziąć tym samym udział w konkursie.

Producent przygotował również loterię urodzinową, w której jubilaci w codziennych losowaniach powalczą o ponad 500 nagród o łącznej wartości 200 tys. zł.

Joanna Hamdan 13699 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.