

Nowy smak w rodzinie piw Redd's
Już w marcu linia wzbogacona zostanie o egzotyczne Mango i Cytrynę.
Do znanej kolekcji Redd’sa: Bianco, Maliny z Granatem, Jabłka z Trawą Cytrynową i Żurawiny dołącza nowy Redd’s Mango i Cytryna.
Nowy wariant dostępny będzie w butelce bezzwrotnej 400 ml oraz puszce 500 ml.Ponadto cała rodzina Redd'sa zmienia szatę graficzną. W sklepach można już znaleźć kolekcję Redd’sa w odświeżonej odsłonie. Dzięki nowym opakowaniom, których centralnym elementem identyfikującym smaki są owoce, konsumenci znacznie łatwiej rozróżnią poszczególne warianty Redd’sa. Charakterystyczna forma graficzna i intensywne kolory zdecydowanie wyróżnią piwo smakowe Redd’s na sklepowych półkach.
Także w marcu startuje nowa platforma komunikacyjna pod hasłem Let’s Redd’s.
Kampania obejmie spot telewizyjny, działania w digitalu, ekspozycje w sklepach i gazetkach handlowych oraz szereg aktywacji konsumenckich. W punktach sprzedaży już wiosną pojawią się nowe, atrakcyjne wizualnie i jakościowo materiały POS, które przyciągną uwagę kupujących i zdecydowanie wyróżnią Redd’sa w kategorii piw smakowych.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja GPD, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Dynamo, postprodukcją Delapost, zakupem mediów Zenith Polska. Działania w social mediach i digitalu prowadzi agencja Hand Made. Projekt nowych opakowań przygotowała agencja Opus B Design.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.