BAT w Polsce z nowym dyrektorem zarządzającym

W lutym został nim Sacha Ruffier.

Jednocześnie Sacha Ruffier pełni rolę dyrektora zarządzającego obszaru Europy Północnej i Środkowej, obejmującego 7 krajów

– Transformacja branży tytoniowej, wpisana w globalną strategię BAT, jest szczególnie widoczna w Polsce. Jesteśmy liderem kategorii produktów nowej generacji. Proponujemy konsumentom, którzy nie chcą lub nie mogą rzucić palenia, najszerszy wybór produktów alternatywnych, jednocześnie zapewniając ich najwyższą jakość – komentuje Sacha Ruffier, dyrektor zarządzający British American Tobacco Polska i dodaje – W Polsce mamy własną nowoczesną fabrykę płynów nikotynowych, a w Centrum Badań i Rozwoju w Poznaniu odpowiedzialne jest za przeprowadzanie specjalistycznych testów. Nasza sieć sprzedaży eSmoking World zapewnia najszerszą ofertę produktów o potencjalnie ograniczonym ryzyku – zarówno e-papierosy, jak i  glo, czyli innowacyjną technologię podgrzewania tytoniu.

Sacha Ruffier rozpoczął współpracę z British American Tobacco w 1997 roku w Brazylii. W ciągu ponad 20-letniej kariery piastował wiele stanowisk związanych zarówno ze sprzedażą, marketingiem, jak i zarządzaniem. W 2004 roku został dyrektorem marketingu na Kubie, by w 2008 roku dołączyć do zespołu BAT w Centrali w Londynie jako międzynarodowy kierownik ds. marek. Doświadczenie doskonalił także w Afryce Południowej, gdzie pracował na stanowisku dyrektora marketingu. W 2017 roku został dyrektorem generalnym BAT Hiszpania.

– Jestem niezwykle podekscytowany rozpoczęciem pracy w Polsce i jednocześnie dumny z możliwości zarządzania tak świetnym zespołem i organizacją, która według rankingu Top Employers 2019 należy do trzech najlepszych pracodawców w Polsce – podsumowuje Sacha Ruffier.

W Polsce BAT jest obecny od 1991 roku, kiedy to zainwestował w fabrykę tytoniu w Augustowie. Łączne, dotychczasowe inwestycje firmy w naszym kraju przekroczyły 2,5 mld zł i planowane są kolejne.

Joanna Hamdan 13693 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.