Modern Expo chce być nr 1 na świecie

Modern-Expo, światowy producent i dostawca rozwiązań detalicznych, w 2018 r. zanotował 26% wzrost sprzedaży. Rozpoczął też proces rebrandingu. Jest to pierwsza tak duża zmiana w tożsamości firmy podczas 22 lat istnienia.

Na zdjęciu od lewej: Petro Pylypiuk, prezes Modern-Expo oraz Bogdan Łukasik, przewodniczący rady nadzorczej i dyrektor generalny Modern-Eхро

Modern-Expo zmienia swój styl, a konkretnie grafikę, design i logo. Rebranding zostanie wdrożony w kilku etapach. Nowe logo i oznakowanie na budynkach, samochodach, ładunkach, paczkach, odzieży roboczej i materiałach promocyjnych zostaną wprowadzone w tym roku. Oficjalna prezentacja nowego stylu firmy odbędzie się podczas III edycji Modern Retail Forum 28 marca w Kijowie oraz podczas Kongresu FMCG 28 maja w Warszawie.

- Decyzja o rebrandingu Modern-Expo nie należała do najprostszych. Pomimo, że firma zawsze była otwarta na rozwój i zmiany, w identyfikacji wizualnej zachowywała daleko idącą powściągliwość – wyjaśnia Bogdan Łukasik, przewodniczący rady nadzorczej i dyrektor generalny Modern-Eхро. - Należy jednak przyznać, że zmiany, jakie dokonały się wewnątrz organizacji pod wpływem dynamicznego rozwoju, jakiego doświadczamy w ostatnich latach, nie odzwierciedlały się już w naszej starej identyfikacji wizualnej - dodaje.

Wraz z ewolucją identyfikacji wizualnej, Modern Expo wdraża nową też strategię marketingową opartą na haśle „We create Retail New”. Za hasłem tym stoi kluczowe założenie producenta – firma nie tylko wyposaża nowoczesne sklepy, ale także rozumie przyszłość handlu detalicznego, pomaga swoim klientom i partnerom zidentyfikować właściwy kierunek rozwoju, nowe zasady współpracy i odnieść sukces.

- Modern-Expo to tworzenie sklepu przyszłości i nowych trendów. Dlatego nowy wygląd, ton i stylistyka powinny odpowiadać potrzebom czasu – uważa Petro Pylypiuk, prezes Modern-Expo. Ma on nadzieję, że rebranding umocni pozycję firmy, która dąży do uzyskania 1 miejsca w swojej branży na świecie.

W 2018 r. producent na nowo zdefiniował swoją misję – „Pomagamy sprzedawcom detalicznym sprzedawać, a konsumentom kupować”. Dziś celem firmy jest bycie inicjatorem zmian w handlu detalicznym w Europie, a w najbliższych latach także na rynku globalnym. Transformacja tożsamości korporacyjnej ma swoje odzwierciedlenie również w zmianach strukturalnych i produktowych wewnątrz firmy.

Zmiany te znalazły odzwierciedlenie w obrotach. W ub.r. Modern-Expo zanotował 26% wzrost sprzedaży, w planach na 2019 r. jest wzrost na poziomie 33%.

Modern-Expo Group to międzynarodowy producent i dostawca kompleksowego wyposażenia dla branży retail, m.in. regałów wysokiego składowania, boksów kasowych, POS, terminali paczkowych oraz wyposażenia chłodniczego. Zakłady produkcyjne zajmują 112 tys. mkw. i znajdują się w Europy Wschodniej. Firma pracuje nad rozwiązaniami smart dla sprzedaży detalicznej i nowymi konceptami sklepów. Dystrybuuje swoje produkty do ponad 65 krajów. Dostarcza wyposażenie handlowe m.in. do: Groupe Auchan, Carrefour, Tesco, Żabka Polska, McDonald’s, Grupa Metro, X5 Retail Group, Magnit, Grupa Schwarz, CCC, Coca Cola, Rewe Group, Spar oraz Inditex Group. Oddziały firmy znajdują się w Londynie, Berlinie, Paryżu, Amsterdamie oraz Dubaju. Spółka zatrudnia prawie 3500 osób.

A oto nowe logo Modern Expo:

 

Katarzyna Pierzchała 2546 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }