Miliony pączków z Biedronki

W 2018 r. tylko w tłusty czwartek klienci Biedronki kupili w sklepach sieci 12 milionów pączków!

W całym „tłustoczwartkowym” tygodniu w Biedronce sprzedało się ponad 25 milionów pączków, głównie pod markami Słodka Kraina i Cukiernia.

W tegorocznej ofercie sieć ma aż 16 rodzajów „tłustoczwartkowych” produktów: od pączków po donuty z confetti.

– Co roku nasze pączki, faworki i donuty cieszą podniebienia milionów klientów. Tylko w tłusty czwartek w 2018 r. sprzedaliśmy blisko 12 mln pączków. Wiedząc, jak ważny jest to produkt dla każdego z Polaków, postawiliśmy przed sobą trudne zadanie udoskonalenia receptury naszych pączków marki własnej. Dzięki tym staraniom pączki Słodka Kraina Biedronki są unikatem – nie dodaje się do nich żadnych sztucznych aromatów i barwników ani oleju palmowego. Co ważne, nie używa się go także do ich smażenia – tu stosujemy ten sam rodzaj tłuszczu, którego używały nasze babcie, czyli smalcu – mówi Adam Lalewicz, specjalista ds. rozwoju jakości i kontroli marki własnej w Biedronce.

Pączki Słodka Kraina dostępne są w kilku wersjach: z marmoladą wieloowocową i lukrem oraz z marmoladą wieloowocową i pudrem dekoracyjnym, natomiast pączki marki Cukiernia – z nadzieniem wiśniowym, dekorowane płatkami migdałowymi (90 g w cenie 1,99 zł/szt.). Wszystkie wyróżniają się wysoką zawartością owoców i marmolady w nadzieniu.

Cena opakowania 12 sztuk pączków (65 g) to 4,99 zł, a w tłusty czwartek będzie obowiązywać cena 4,49 zł. Jeden pączek marki Słodka Kraina (80 g) kosztuje 78 gr, a przy zakupie 6 sztuk cena za sztukę wyniesie 55 gr.

W sieci w sprzedaży znalazły się także m.in. donuty w promocji „Kup 12, zapłać za 8”, dostępne w całej gamie smaków od cappuccino (73 g, 1,99 zł/szt.), cookies (75 g, 1,99 zł/szt.), pink (60 g, 1,49 zł/szt.) czy nadziewanego, oblanego wedlowską czekoladą donuta Wedel (68 g, 2,19 zł/szt.). Oferta „Kup 12, zapłać za 8” obowiązuje do 2 marca br. lub do wyczerpania zapasów.

Biedronka, której właścicielem jest Jeronimo Martins Polska, to największa sieć detaliczna w Polsce, mająca 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach.

Magdalena Weiss 3268 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.