Luksja świętuje 30 lat obecności na rynku

Z okazji jubileuszu należąca do PZ Cussons marka przygotowała konkurs oraz loterię konsumencką.

Luksja rozpoczęła świętowanie 30-lecia obecności na rynku.

Już teraz słuchaczki Radia Zet mogą wziąć udział w konkursie i wygrać babski weekend w Termach Uniejów.

Szczegóły akcji, która potrwa do 10 marca, każdego dnia w emitowanych spotach na antenie Radia Zet lub na stronie www radia w zakładce konkursy.

Ponadto niebawem ruszy także loteria konsumencka, w której fani Luksji powalczą o nagrodę główną, którą będzie samochód Toyota Yaris.

Aby wziąć w niej udział wystarczy zakupić dowolne produkty Luksja za minimum 10 zł, zachować dowód zakupu i zarejestrować go na stronie www.luksja.pl. Start loterii zaplanowany jest na 1 kwietnia.

Joanna Hamdan 13693 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.