W Kauflandzie już 4 miliony klientów zbiera punkty Payback

Klienci Kauflandu najchętniej płacą punktami za kolejne zakupy, ponieważ jest to dla nich realna korzyść finansowa. Łączna wartość wykorzystanych w ten sposób punktów wynosi już około 8,5 mln zł.

– Dołączenie Kauflandu do grona partnerów Payback znacznie przyspieszyło rozwój naszego Programu. Weszliśmy mocniej w sektor FMCG i zdecydowanie zwiększyliśmy zasięg geograficzny – mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający Payback Polska.

Jednocześnie – jak dodaje Pilarski - dzięki obecności tak dużej sieci spożywczej, Program stał się jeszcze bardziej atrakcyjny, zarówno dla konsumentów, jak i pozostałych partnerów. – Nasza współpraca układa się bardzo dobrze od samego początku, ponieważ dokładnie określiliśmy cele, jakie chcemy wspólnie osiągnąć – tłumaczy.

Kaufland zaangażował się więc w intensywną promocję Payback w swoich sklepach oraz w kampanie z innymi partnerami programu. Na efekty nie trzeba było długo czekać – po pół roku z kart lojalnościowych korzysta już ponad cztery miliony klientów sieci.

- Przed nami kolejne ambitne plany, które będziemy razem realizować w tym roku – ujawnia Marcin Pilarski.

– Dzięki współpracy z Payback możemy zaoferować naszym klientom wiele korzyści, jakie daje multipartnerski program lojalnościowy – mówi Krzysztof Szponder, członek zarządu, szef Departamentu Zakupu Kaufland Polska. - Spotkało się to z bardzo pozytywną reakcją: blisko 30% konsumentów deklaruje, że odkąd Kaufland przystąpił do Payback, kupują oni w naszych sklepach częściej niż dotychczas – wymienia.

Podkreśla przy tym, że nieocenioną zaletą programu jest jego prostota. Punkty można zbierać podczas każdych zakupów, a następnie wykorzystywać je stosownie do swoich potrzeb. Klienci Kauflandu najchętniej płacą punktami za kolejne zakupy, ponieważ jest to dla nich realna korzyść finansowa. Łączna wartość wykorzystanych w ten sposób punktów wynosi już około 8,5 mln zł.

Kaufland dołączył do Payback pod koniec kwietnia 2018 r. Od samego początku na klientów sieci czekały liczne promocje zachęcające do aktywnego uczestnictwa w Programie. Jednocześnie działania Kauflandu były intensywnie wspierane przez innych kluczowych partnerów Payback, takich jak BP, które posiada w Polsce ponad 500 stacji paliw.

Uczestnicy Payback mogą zbierać punkty w prawie 3 tys. miejsc sprzedaży tradycyjnej oraz w około 300 sklepach online. Wśród partnerów Programu są zarówno duże sieci handlowe, jak również firmy usługowe. Specjalne promocje i oferty, w tym kupony (również elektroniczne), umożliwiają jeszcze szybsze zwiększanie stanu konta punktowego. Zabrane punkty można wykorzystywać do realizacji kolejnych zakupów, a także wymieniać na atrakcyjne nagrody oferowane przez Payback lub mile Miles & More. Można również przekazać je na program dożywiania dzieci Pajacyk. Program Payback jest częścią międzynarodowej grupy American Express. W Polsce działa od 2009 r.

Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland prowadzi około 1200 sklepów i zatrudnia niemal 150 000 pracowników. W Polsce sieć ma 208 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.

 

Katarzyna Pierzchała 5109 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.