Helio z wiosenno-wielkanocnymi aktywnościami

W tym okresie sprzedaż bestsellerowych produktów marki wspierana będzie intensywną kampanią cross-mediową.

Konsekwentnie budowany wizerunek zdrowej marki Helio i systematycznie realizowane kampanie mediowe wpisane są w długofalową strategię rozwoju marki.

Wartość realizowanych przez Helio kampanii wyceniana jest corocznie na kilkanaście milionów złotych, co w ocenie niezależnych agencji badawczych znacząco wyróżnia markę na tle branży i jest jej silną przewagą konkurencyjną.

Realizowane przez Helio kampanie obejmują swym zasięgiem zróżnicowane kanały i formy komunikacji, m.in. TV, internet, w tym social media, prasa, outdoor, radio, co pozwala na osiągnięcie wysokich parametrów ilościowych (zasięg, powtarzalność), jak i jakościowych (atrakcyjność, wiarygodność) realizowanych kampanii.

Silne wsparcie sprzedaży marki Helio w mediach to zaś realna korzyść dla detalisty.

Joanna Hamdan 13675 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.