Netto startuje z programem lojalnościowym
25 lutego sieć sklepów Netto ruszyła z kampanią skierowaną do miłośników gotowania. W zamian za zakupy marka proponuje klientom rabat na garnki i patelnie renomowanej niemieckiej firmy Thomas by Rosenthal Group.
W ramach oferty promocyjnej klienci mogą nabyć dziewięć rodzajów wysokiej jakości garnków i patelni. Produkty dostosowane są do wszystkich modeli kuchenek, również indukcyjnych.
- Program lojalnościowy to doskonała okazja, by robiąc codzienne zakupy, zyskać więcej korzyści i przyjemnych niespodzianek - mówi Mariola Skolimowska, PR manager Netto Polska. – Na co dzień staramy się zachęcać konsumentów do gotowania, podsuwając im wiele inspiracji, które zamieszczamy na naszej stronie, gazetce czy na profilach społecznościowych. Mamy nadzieję, że nasz najnowszy program lojalnościowy sprawi, że klienci jeszcze chętniej będą eksperymentować w kuchni, a produkty marki Thomas z pewnością im to ułatwią – uważa.
Netto to duńska sieć handlowa obecna na naszym rynku od 23 lat. Firma ma ok. 370 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Netto jest trzecim, po Biedronce i Lidlu, największym dyskonterem w naszym kraju.

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.