Netto startuje z programem lojalnościowym

25 lutego sieć sklepów Netto ruszyła z kampanią skierowaną do miłośników gotowania. W zamian za zakupy marka proponuje klientom rabat na garnki i patelnie renomowanej niemieckiej firmy Thomas by Rosenthal Group.

Nowa kampania Netto potrwa od 25 lutego do 26 maja br. W tym czasie za każde wydane w sieci 25 zł operator gwarantuje otrzymanie przy kasie jednej naklejki. Uzbieranie 10 naklejek pozwoli uzyskać rabat - nawet do 72% - na produkty do gotowania marki Thomas by Rosenthal Group.

W ramach oferty promocyjnej klienci mogą nabyć dziewięć rodzajów wysokiej jakości garnków i patelni. Produkty dostosowane są do wszystkich modeli kuchenek, również indukcyjnych.

- Program lojalnościowy to doskonała okazja, by robiąc codzienne zakupy, zyskać więcej korzyści i przyjemnych niespodzianek - mówi Mariola Skolimowska, PR manager Netto Polska. – Na co dzień staramy się zachęcać konsumentów do gotowania, podsuwając im wiele inspiracji, które zamieszczamy na naszej stronie, gazetce czy na profilach społecznościowych. Mamy nadzieję, że nasz najnowszy program lojalnościowy sprawi, że klienci jeszcze chętniej będą eksperymentować w kuchni, a produkty marki Thomas z pewnością im to ułatwią – uważa.

Netto to duńska sieć handlowa obecna na naszym rynku od 23 lat. Firma ma ok. 370 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Netto jest trzecim, po Biedronce i Lidlu, największym dyskonterem w naszym kraju.

Katarzyna Pierzchała 5109 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.