Costa Coffee debiutuje w Radomiu
Sieć kawiarni otworzyła swój pierwszy lokal w tym mieście.
Costa Coffee to sieć, który rozwija się dynamicznie w całej Polsce. W 2017 r. uruchomiła 17 nowych kawiarni w Polsce, w ubiegłym roku było podobnie. Docelowo, w ciągu najbliższych 5-6 lat chciałaby mieć 280-290 lokali (obecnie jest ich ponad 150).
Marka obecna jest w 23 miastach - głównie największych, ale także mniejszych jak Płock czy Lublin. Lokale powstają przy głównych ulicach (jak ten właśnie otwarty w stolicy), ale także na lotniskach (Okęcie), dworcach centralnych i centrach handlowych.
Firma inwestuje ponadto w kawomaty. Do niedawna działało ich 300, wszystkie na stacjach benzynowych. Firma za cel postawiła sobie jednak otwieranie kawomatów w sklepach należących do dużych sieciach handlowych, czyli wszędzie tam, gdzie jest natężony ruch klientów. Carrefour to więc pierwsza sieć do której, w ramach testów, trafiły kawomaty Costa Coffee.
Szczegóły tutaj.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.