Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Bilet do krainy whisky

Wystartował konkurs World Class 2019.

Organizator World Class rozpoczął tegoroczne kwalifikacje od bezpłatnych szkoleń dla barmanów w wybranych miastach w całej Polsce. Udział w nich nie jest obowiązkowy, ale może być przydatny do przygotowania konkursowej prezentacji.

Zgłoszenia trwać będą do 14 marca. Zadaniem kandydatów jest przygotowanie receptury i prezentacji koktajlu w jednej z trzech kategorii: „Smoke Integration” (koktajl z whisky i dymnym składnikiem), „Your Bar or Mine” (koktajl nawiązujący do najbardziej inspirującego lokalu w karierze), „My Mixer” (autorska receptura koktajlu na ginie).

Trzydziestu barmanów (top 30), których prezentacje okażą się najlepsze, zmierzy się w krajowym półfinale w połowie kwietnia. Następnie w czerwcu spośród 12 finalistów wyłoniony zostanie polski Barman Roku 2019. Zwycięzca zmierzy się z mistrzami z 60 krajów podczas globalnych finałów. Tegorocznym gospodarzem finału World Class Competition 2019 będzie Glasgow w Szkocji, kolebce ikonicznych destylarni whisky.

World Class to konkurs, który odkrywa barmańskie talenty. U jego podstaw World Class leży zaawansowany program edukacyjny, z którego skorzystało już ponad 300 000 barmanów. W 10-letniej historii konkursu po globalne trofeum sięgnęli reprezentanci: Francji, Grecji, Hiszpanii, USA, Wielkiej Brytanii, Kanady oraz dwukrotnie – Australii i Japonii.

W ubiegłym roku w globalnym finale World Class 2018 w Berlinie Polskę reprezentował Marcin Kruk z warszawskiego koktajlbaru Kita Koguta. Statuetkę zdobył Australijczyk, Orlando Marzo z Melbourne.

Krajowi i globalni laureaci World Class podróżują po świecie w roli ambasadorów konkursu, pracują jako eksperci i w roli szefów baru uczestniczą z największych wydarzeniach kulturalnych i rozrywkowych globu, jak od pokazów mody po oscarowe gale.

Joanna Hamdan 11434 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.