Ferrero wprowadza lody Kinder

Na kolejny europejski rynek.

Pod koniec lutego mają się one pojawić we Włoszech - donosi Gdonews.

Jak informuje firma Kinder Bueno Ice Cream Cone, Kinder Ice Cream Stick i Kinder Ice Cream Sandwich odniosły już ogromny sukces we Francji, Niemczech, Austrii i Szwajcarii, gdzie są dostępne od zeszłego roku.

Lody to efekt współpracy koncernu Ferrero i holenderskiej firmy Unilever. W jej ramach Ferrero oferuje recepturę oraz markę Kinder, a Unilever zajmuje się produkcją lodów i marketingiem.

Pojawieniu się produktu na rynku włoskim towarzyszyć będzie szeroko zakrojona kampania reklamowa.

Również w Polsce wiele firm nie zajmujących się stricte produkcją lodów postanowiło poszerzyć swoje oferty właśnie o ten produkty.

Na taki ruch w ub.r. zdecydowała się firma Colian, która rozbudowała swoje portfolio właśnie o lody. W jej asortymencie znalazły się lody inspirowane kultowymi produktami z oferty firmy: Oranżadą Hellena, wafelkami Grześki i ciastkami Jeżyki. 

W 2018 r. na rynku pojawiło się również Ptasie Mleczko (Lotte Wedel) w formie lodów. Receptura lodów została opracowana w taki sposób, aby smakiem i konsystencją przywoływać u amatorów mrożonych słodyczy skojarzenia z produktem, który od ponad 80 lat nieprzerwanie cieszy podniebienia polskich konsumentów. Lody dostępny były w sklepach sieci Żabka.

Kolejną firmą która weszła w lody jest Wawel. W zbliżającym się sezonie wiosenno-letnim wraz z koncernem Unilever wprowadzi na rynek lodów propozycje, które są rezultatem współpracy pomiędzy tymi dwiema firmami. Kultowe smaki cukierków Michałki z Wawelu oraz czekoladek Tiki Taki i Malaga pojawią się w nowej lodowej odsłonie – pod marką Big Milk.

Także w ofercie firmy PPL Koral są produkty licencyjne. Są to lody: Łaciate (marka SM Mlekpol), Oshee (marka Oshee Polska) czy Wypasione (marka Grupy Mlekovita).

Źródło i zdjęcie: www.esmmagazine.com

Joanna Hamdan 11408 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.