Coca-Cola wchodzi w ciastka
Producent przejmuje serbską firmę cukierniczą Bambi. Wartość transakcji wynosi 260 mln euro.
Założona w 1967 r. w Serbii firma Bambi produkuje m.in. biszkopty, wafle i pikantne przekąski pod takimi markami jak: Bambi, Plazma, Wellness, Zlatni Pek i Josh.
W 2018 r. przychody firmy wyniosły około 80 mln euro, z czego ponad dwie trzecie wygenerowane zostały w Serbii, a pozostała ich część głównie na Bałkanach Zachodnich.
W 2018 r. przychody firmy wyniosły około 80 mln euro, z czego ponad dwie trzecie wygenerowane zostały w Serbii, a pozostała ich część głównie na Bałkanach Zachodnich.
- Przejęcie to dla nas doskonała okazja do stworzenia dodatkowej wartości nie tylko dla firmy, ale także dla jej klientów i akcjonariuszy - powiedział Zoran Bogdanovic, dyrektor generalny Coca-Cola HBC.
Źródło i zdjęcie: www.foodbev.com

Joanna Hamdan
11810 Artykuły
Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze