Biedronka poszerza ofertę marki Dada

Od 21 lutego w sklepach sieci dostępne są nowe pieluchomajtki Dada Extra Soft Pantsy.

Z myślą o aktywnych dzieciach Biedronka wprowadza do oferty nowe pieluchomajtki Dada Extra Soft Pantsy, stworzone we współpracy z Instytutem Matki i Dziecka. Produkty te są polecan dla dzieci w wieku do 3 lat.

Pieluchomajtki Dada Extra Soft Pantsy oferowane są w trzech rozmiarach dopasowanych do wagi dziecka: Size 4 – Maxi (do 15 kg), Size 5 – Junior (do 18 kg) oraz Size 6 – XL (od 16 kg).

Dada Extra Soft Pantsy są przewiewne i idealnie dopasowane, dzięki elastycznemu ściągaczowi w talii. Mają miękki, chłonny wkład i falbanki zapobiegające przeciekaniu. Anatomiczny kształt wkładu powoduje, że nie krępują ruchów dziecka, a delikatne, rozciągające się boczki ułatwiają zakładanie i zdejmowanie pieluszki. Dzieci mogą je nosić w ciągu dnia i nocą – Dada Extra Soft Pantsy dzięki specjalnej warstwie chłonnej zapewnia uczucie suchości trwającej do 12 godzin. Pieluchomajtki dodatkowo posiadają z tyłu specjalną taśmę, pozwalającą jednym ruchem zabezpieczyć zużytą pieluszkę do wyrzucenia.

Pieluchomajtki Dada przed wprowadzeniem ich do sprzedaży zostały sprawdzone pod kątem bezpieczeństwa, posiadają także certyfikat PEFC, który daje gwarancję, że surowce użyte do ich produkcji pochodzą z legalnych źródeł, pozyskiwanych w zrównoważony sposób. Produkt został również przetestowany i pozytywnie oceniony przez rodziców.

Pieluchomajtki Dada Extra Soft Pantsy od 21 lutego dostępne są w stałej ofercie sieci Biedronka w cenie 17,99 zł za opakowanie.

Wprowadzeniu do sklepów sieci Biedronka nowej wersji pieluchomajtek Dada Extra Soft Pantsy towarzyszy kampania reklamowa. Od 21 lutego jest ona obecna w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN. Spot można obejrzeć na oficjalnym kanale sieci w serwisie YouTube pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=bQs7ixlHMeY.

Agencją odpowiedzialną za kampanię jest Duda Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

Joanna Hamdan 11386 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.