Kaufland otwiera dwa nowe hipermarkety

21 lutego ruszają dwa nowe sklepy Kauflandu, tym razem w Gliwicach i Nowym Sączu. Po tych otwarciach sieć liczyć będzie 212 placówek.

Pierwszy z nowych marketów znajduje się w Gliwicach przy ul. Pszczyńskiej 64. Sklep ma powierzchnię ok. 2000 mkw. Drugi, nieco większy o powierzchni sprzedażowej ok. 2800 mkw., zostanie otwarty w Nowym Sączu przy ul. Bulwar Narwiku 22.

To już kolejne otwarcie w tym roku. W Walentynki otwarty został pierwszy market Kaufland w Lublinie (przy ul. Droga Męczenników Majdanka), a 31 stycznia we Wrocławiu (w dzielnicy Karłowice).

W każdym ze sklepów można bezpłatnie korzystać z sieci Wi-Fi. Poruszanie się po obiektach ułatwia intuicyjny system prowadzenia oparty na identyfikacji kolorystycznej i graficznej, spójny z oznaczeniami stosowanymi w gazetkach reklamowych sieci. Komfort podczas zakupów zapewniają szerokie alejki i niskie regały ułatwiające zdjęcie towaru z półki. Zarówno w Gliwicach, jak i w Nowym Sączu w pasażu dostępna będzie piekarnia lub cukiernia z kawiarnią.

W nowo otwartych sklepach klienci mogą korzystać także z kawomatu Kaufland z preferencyjnymi cenami kawy K-to Go, przygotowanej z mielonych ziaren na miejscu.

W pierwszym tygodniu działania marketów na klientów czekają promocje. Przy zakupach za minimum 100 zł klienci mogą otrzymać dodatkowo bon o wartości 10 zł. Szczegółowy regulamin akcji promocyjnej dostępny jest na stronie www.kaufland.pl/10zl. Dla wszystkich, którzy dbają o zdrowie, przygotowana została specjalna oferta. Produkty marek własnych K-Bio, K-Classic bez laktozy, K-free (produkty bezglutenowe) i K-take it veggie (produkty wegańskie i wegetariańskie) w dniach 21- 27 lutego w nowo otwartych marketach będzie można kupić za połowę ceny. Więcej informacji na temat dostępnych promocji znajduje się w specjalnych gazetkach promocyjnych, które można otrzymać w sklepach.

Markety w Gliwicach i Nowym Sączu czynne będą od poniedziałku do soboty w godzinach 7:00-22:00 oraz w niedziele handlowe w godzinach 8:00-21:00.

Obecnie sieć Kaufland ma już w Polsce 212 marketów, w ofercie których jest ponad 15 000 produktów, w tym artykuły świeże – owoce i warzywa, pieczywo prosto z pieca, mięso, sery i wędliny dostępne zarówno przy ladzie, jak i w części samoobsługowej. Ofertę spożywczą uzupełniają artykuły przemysłowe, m.in. tekstylia, kosmetyki, artykuły dziecięce, AGD oraz RTV. Kaufland oferuje także produkty pod markami własnymi, w tym m.in. certyfikowane produkty K-Bio, artykuły dla wegetarian czy wegan K-take it veggie, a także produkty drogeryjne marki Bevola. 

Joanna Hamdan 11407 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.