Facebook pomaga w prowadzeniu firmy
Polskie firmy MŚP są liderami w wykorzystaniu narzędzi cyfrowych Facebooka - aż 64% deklaruje, że Facebook pomógł im rozwinąć firmę.
73% firm z sektora MŚP w Polsce deklaruje wykorzystanie Facebooka do swoich działań biznesowych. To więcej niż europejska średnia wynosząca 66% i najwięcej z przebadanych krajów (Niemcy, Francja, Hiszpania, Irlandia, Włochy, Polska, Wielka Brytania). Rodzimi przedsiębiorcy deklarują również, że Facebook pomógł im rozwinąć firmę (64% wobec średniej europejskiej wynoszącej 53%) oraz zwiększyć przychód ich firm (75% średnia europejska 68%).
- W największych polskich miastach zorganizowaliśmy już prawie 10 konferencji skierowanych do przedstawicieli lokalnych firm, a w maju 2018 r. otworzyliśmy w Warszawie "Przestrzeń from Facebook", miejsce spotkań i szkoleń, które regularnie gości polskich przedsiębiorców. Powstała również Rada MŚP zrzeszająca 16 firm z całego kraju, a nasi przedsiębiorcy gościli na międzynarodowe konferencji Gather w Dublinie, na której wymieniali się doświadczeniami z przedstawicielami sektora MŚP z całego regionu - wymienia Jakub Turowski, odpowiedzialny w Facebooku za politykę publiczną w Polsce i krajach bałtyckich.
W grudniu 2018 r. firma Morning Consult przeprowadziła na zlecenie Facebooka wywiady z ponad 7 tys. pracowników MŚP z USA, Niemiec, Francji, Hiszpanii, Irlandii, Włoch, Polski i Wielkiej Brytanii. Sprawdzono, jak Facebook wpływa na szeroką gamę czynników, w tym między innymi zwiększenie przychodu, wyszukiwanie pracowników, dotarcie do klientów, rozwój produktów i usług oraz ich sprzedaż za granicą, komunikację z klientami czy znajdowanie nowych dostawców. Wszyscy ankietowani pracowali na pełen etat (lub byli samozatrudnieni) na stanowisku menedżerskim lub wyższym.

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze