Szef dla Młodych Talentów ruszył w Polskę
Pierwszym przystankiem był Kraków.
Dla uczestników spotkania czekały upominki, m.in. odzież kuchenna przygotowana przez partnera programu – firmę ChemaN, a także książki "100 receptur na 100 lat niepodległości" wydane przez firmę Makro Polska.
Szef dla Młodych Talentów to program odpowiedzialności społecznej, prowadzony przez Makro Polska z myślą o uczniach szkół gastronomicznych. Jego celem jest integrowanie szkół gastronomicznych z sektorem HoReCa oraz tworzenie młodym kucharzom możliwości nauki od najlepszych szefów kuchni poprzez Miksery Kulinarne, staże oraz materiały edukacyjne (w tym książkę "Mix Wiedzy Kulinarnej").

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze