Dżemy Extra Gładkie Łowicz w akcji

Grupa Maspex wystartowała z kampanią tych produktów, która prezentuje ich nową odsłonę.

Ruszyła kampania nowej odsłony dżemów 100% z owoców Extra Gładkich Łowicz.

Extra gładkie, zrobione w 100% z owoców, bez pestek i bez kawałków owoców – takie są nowości Łowicza.

Owocowość oraz konsystencję  produktów dodatkowo podkreślają PrzeTworki – spersonifikowane owoce, które pojawiły się na nowych opakowaniach dżemów.

Produkty zyskały nowe smaki: truskawka, wiśnia i brzoskwinia w zupełnie gładkim wydaniu – bez pestek i bez kawałków owoców. Co więcej, 100 g każdego z dżemów powstaje dokładnie ze 100 g owoców.

Spot emitowany jest w telewizji, na platformach VOD oraz w kinach. Kampanię wspierają działania digitalowe, w mediach społecznościowych, współpraca z influencerami oraz działania PR.

Joanna Hamdan 11599 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.