Dżemy Extra Gładkie Łowicz w akcji
Grupa Maspex wystartowała z kampanią tych produktów, która prezentuje ich nową odsłonę.
Extra gładkie, zrobione w 100% z owoców, bez pestek i bez kawałków owoców – takie są nowości Łowicza.
Owocowość oraz konsystencję produktów dodatkowo podkreślają PrzeTworki – spersonifikowane owoce, które pojawiły się na nowych opakowaniach dżemów.
Produkty zyskały nowe smaki: truskawka, wiśnia i brzoskwinia w zupełnie gładkim wydaniu – bez pestek i bez kawałków owoców. Co więcej, 100 g każdego z dżemów powstaje dokładnie ze 100 g owoców.
Spot emitowany jest w telewizji, na platformach VOD oraz w kinach. Kampanię wspierają działania digitalowe, w mediach społecznościowych, współpraca z influencerami oraz działania PR.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.