Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.


Jantoń wprowadza Seltzer Cool Wave
Lekki, musujący napój to gwarancja orzeźwienia.
Jantoń wprowadza do sprzedaży nową kategorię napojów alkoholowych – seltzer, stanowiącą obecnie jeden z głównych trendów w USA.
Seltzer Cool Wave wyróżnia receptura, łącząca lekko słonawą musującą wodę z alkoholem i owocową nutą. Produkt będzie dostępny w trzech smakach: mango, limonka i grapefruit.
Sprzedaż nowych produktów zostanie wsparta komunikacją zintegrowaną w social mediach, prasie branżowej oraz punktach sprzedaży, a także działaniami PR.
Przybliżona cena na półce za 275-ml butelkę wyniesie 5 zł.

Joanna Hamdan
11820 Artykuły
Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze