Awanse w Neinver

Agnieszka Krajewska została marketing managerem firmy w Polsce, a Wincenty Zawadzki awansował na stanowisko brand managera grupy w Europie.

Agnieszka Krajewska odpowiadać będzie za pełen zakres działań z obszaru marketingu i komunikacji obiektów, wchodzących w skład polskiego portfolio Neinver - zarówno sieci outletów Factory, parku handlowego Futura Kraków, jak również powstających centrów Silesia Outlet w Gliwicach i parku handlowego Futura Ursus w Warszawie. Do zadań nowej marketing manager należeć będzie strategiczne i operacyjne zarządzanie powierzonym jej obszarem wraz z sześcioosobowym zespołem, a także współpraca z inwestorami oraz partnerami biznesowymi firmy.

Agnieszka Krajewska jest związana z branżą marketingu od ośmiu lat. Pracę zawodową rozpoczęła w agencji reklamowej, gdzie odpowiadała za prowadzenie kampanii wizerunkowych, sprzedażowych i projektów badawczych dla firm polskich i międzynarodowych – centrów oraz sieci handlowych. Od prawie czterech lat pracuje w Neinver. Jako marketing coordinator kierowała działaniami marketingowymi warszawskiego Factory Ursus, a w kolejnym etapie, odpowiadała za prowadzenie oraz koordynację projektów reklamowych
i promocyjnych całej sieci outletów w Polsce.

Natomiast Wincenty Zawadzki, jako brand manager Grupy Neinver, odpowiadać będzie za strategię marketingową i pozycjonowanie wszystkich marek w portfolio firmy w Europie. Stanowisko to łączyć będzie z funkcją managera komunikacji i PR w Polsce.

Wincenty Zawadzki jest związany z branżą marketingu i public relations od kilkunastu lat, odpowiadając za tworzenie oraz realizację strategii wizerunkowych i promocyjnych dla marek polskich i światowych. Pracę zawodową rozpoczynał w krakowskich agencjach reklamowych, a kolejno w PTC oraz Ernst&Young. W branży nieruchomości i centrów handlowych pracuje od 2006 roku, zajmując stanowiska menadżera i dyrektora centrów handlowych (m.in. M1 Marki, M1 Poznań, M1 Łódz, CH Tulipan, a także Magnolia Park we Wrocławiu). W 2012 roku objął funkcję managera ds. komunikacji i PR oraz rzecznika prasowego Metro Properties, a dwa lata później - dyrektora działu marketingu i PR. Z Neinver, jako marketing manager, jest związany od 2017 roku.

Joanna Hamdan 11407 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.