New Approach. BasicLab Dermocosmetics Micellis

To wyspecjalizowana gama płynów micelarnych oraz fizjologicznych żeli do oczyszczania twarzy.

Priorytetem gamy jest skuteczny demakijaż i pielęgnacja każdego rodzaju skóry.

Wszystkie dermokosmetyki gamy Micellis nie zawierają parabenów, silikonów, SLS, SLES, Metyloizotiazolinonu, Phenoxyethanolu. Są hipoalergiczne – odpowiednie dla skóry wrażliwej.

Płyny micelarne bazują na lekkich i nieinwazyjnych formułach, precyzyjnie demakijażują oraz usuwają wszelkie zanieczyszczenia na etapie mycia bez użycia wody. Dzięki użytej technologii miceli płyny w prosty sposób oczyszczają skórę, a składniki aktywne troszczą się o skuteczną pielęgnację. Unikalna formuła nie pozostawia klejącego filmu na skórze.

Bezzapachowe fizjologiczne żele oczyszczające oparte są w 99% na składnikach pochodzenia naturalnego. Nadrzędnym celem produktów jest zapewnienie skuteczności, bezpieczeństwa i tolerancji dlatego w formułach nie zostały użyte mydła. Dzięki delikatnym bazom myjący żele łagodnie i skutecznie oczyszczają skórę twarzy, szyi i dekoltu z codziennych zanieczyszczeń i makijażu. Odpowiednio dobrane składniki aktywne do każdego rodzaju skóry pielęgnują ją w zależności od jej potrzeb.

Synergistyczna siła płynów micelarnych i fizjologicznych żeli oczyszczających skutecznie troszczy się o podstawową pielęgnację już na etapie  mycia i demakijażu.

Produkty łączy kompleks Septonic M3.0 (INCI: Magnesium Aspartate, Zinc Gluconate, Copper Gluconate), który zwiększa metabolizm komórkowy, dzięki czemu składniki aktywne działają skuteczniej na skórę.

Wszystkie żele oczyszczające i płyny micelarne mają pojemność 300 ml lub 500 ml. Dzięki pompce można łatwo i precyzyjnie dozować produkt. Ciemny kolor butelek zapewnia ochronę przed promieniowaniem słonecznym, a dzięki specjalnym pompkom formuła nie ma kontaktu z metalem.

Płyny micelarne i żele oczyszczające zostały przebadane okulistycznie i dermatologicznie. Posiadają neutralne pH.

Dostępne są w wybranych aptekach.

Joanna Hamdan 11434 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.