Vileda wspiera reklamowo mopa Ultramax

To już trzecia kampania w Polsce.

Marka Vileda rozpoczęła kampanię promocyjną mopa płaskiego Ultramax. Marka już po raz trzeci promuje ten produkt na polskim rynku. Spot reklamowy prezentuje ulepszony system Ultramax.

Spot reklamowy będzie można zobaczyć we wszystkich kanałach ogólnopolskich i stacjach telewizyjnych, takich jak: TVN, Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych. Dodatkowo kampania będzie emitowana na platformach VOD i w telewizji internetowej. Przekaz wesprą również działania w Internecie: spoty i banery, Social Media, PR, POS.

Równolegle marka prowadzi też działania product placement: inny model mopa płaskiego w wersji XL z obrotowym systemem odsączania (Ultramat) będzie można zobaczyć m.in., w nowym sezonie programu "Nasz nowy dom".

Głównym celem szeroko zakrojonej kampanii jest pokazanie, że zestaw sprzątający Ultramax to innowacyjny produkt, który sprawia, że mycie wszelkich powierzchni odbywa się bez użycia siły.

Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane do 3 marca.

Joanna Hamdan 11407 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.