Nestlé wprowadza nową gamę kaw Starbucks

To pierwszy asortyment kaw jaki pojawi się na rynku, od kiedy obie firmy oficjalnie rozpoczęły współpracę. W Polsce kawy te pojawią się jesienią.

Asortyment składa się z 24 produktów, w tym kawy ziarnistej, palonej i mielonej. Znajdzie się w nim także kawa w kapsułkach.

Oferta obejmuje flagowe mieszanki kaw marki Starbucks, kawy jednogatunkowe oraz napoje takie jak Caramel Macchiato i Cappuccino.

Wszystkie produkty przygotowywane są na bazie 100% kawy Arabica pozyskiwanej od znanych z etycznych upraw plantatorów z głównych regionów świata.

To pierwszy asortyment kaw wprowadzany na rynek, od kiedy obie firmy oficjalnie rozpoczęły współpracę w sierpniu ub.r.

- Nasze dwa zespoły, w zaledwie sześć miesięcy, wykonały niesamowitą pracę. Opracowano asortyment nowych kaw premium, tworzonych z pasją i starannością. Łączą one systemowe know-how Nestlé z kawami i doświadczeniem Starbucks w zakresie ich palenia i mieszania. Dzięki współpracy z Nescafé, Nespresso i Starbucks, Nestlé ma teraz najlepsze portfolio kaw, którym może zachwycać klientów na całym świecie – mówi Patrice Bula, wiceprezes Nestlé i dyrektor strategicznych działów biznesowych.

Nowe produkty Starbucks będą dostępne w sklepach spożywczych i na największych platformach internetowych. Nestlé zacznie ich wprowadzanie od wybranych rynków w Azji, Europie, Ameryce Łacińskiej, na Bliskim Wschodzie oraz w Stanach Zjednoczonych. W Polsce oferta będzie dostępna jesienią.

- Cieszymy się, że możemy dostarczać wysokiej jakości kawy premium Starbucks klientom, którzy od teraz – dzięki najbardziej znanym na świecie systemom kawy porcjowanej, czyli ekspresom Nespresso i Nescafé Dolce Gusto, mogą cieszyć się ich smakiem w swoich domach Informacja, którą dziś ogłosiliśmy, to kolejny krok w rozszerzaniu globalnego zasięgu marki Starbucks, ponieważ uruchamiamy nowe kanały w ramach naszego globalnego sojuszu z Nestlé – powiedział John Culver, prezes Grupy Starbucks International.

Przypomnijmy. Finalizacja transakcji przyznającej Nestlé prawa do sprzedaży produktów Starbucks Consumer Packaged Goods i Foodservice na całym świecie miała miejsce 28 sierpnia ub.r. Na jej mocy Nestlé nabyło nieograniczone prawa wprowadzania do globalnego obrotu produktów kawowych i herbacianych z asortymentu pakowanych towarów konsumpcyjnych i produktów gastronomicznych Starbucks poza kawiarniami tej marki i z wyłączeniem artykułów gotowych do spożycia. Dzięki porozumieniu producent umocnił się na pozycji lidera w światowym przemyśle kawowym, a także znacząco wzmocnił portfolio kaw tej firmy w Ameryce Północnej.

Umowa obejmuje marki pakowanej kawy i herbaty Starbucks, takie jak Starbucks, Seattle’s Best Coffee, TeavanaTM/MC, Starbucks VIA Instant, Torrefazione Italia oraz oznaczone logo Starbucksa kubki.

Joanna Hamdan 8697 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }