Franczyza Carrefoura wkracza do Kielc

Sieć uruchomiła swój pierwszy supermarket w tym mieście w modelu franczyzowym.

Supermarket Carrefour otwarty w Galerii Korona to pierwszy w Kielcach sklep sieci w tym formacie. Na powierzchni 1350 mkw. klienci znajdą wybór ponad 15 tys. produktów.

- Niezwykle cieszy nas, że Carrefour Market został nowym operatorem spożywczym w Galerii Korona. Dzięki temu mieszkańcy Kielc uzyskali dostęp do oferty pierwszego w mieście supermarketu sieci – mówi Wojciech Sypień, dyrektor regionalny supermarketów w Carrefour Polska odpowiedzialny za rozwój i operacje supermarketów franczyzowych.

W ofercie sklepu prowadzonego w modelu franczyzowym znajdują się świeże warzywa i owoce, wędliny oraz sery, a także mięsa. Asortyment sklepu to także bakalie i ziarna na wagę, świeże zioła czy produkty mięsne z wędzarni Carrefour oraz wypiekane na miejscu pieczywo. Ponadto dla wygody klientów oddane zostały także różnorodne koncepty handlowe, dzięki którym można szybko odnaleźć potrzebne produkty.

Zdaniem Carrefoura na szczególną uwagę zasługuje koncept Zdrowa Półka, którego rozwój stanowi istotny element realizowanej przez firmę strategii transformacji żywieniowej. Jej celem jest zapewnienie klientom łatwego dostępu do żywności wysokiej jakości i w rozsądnej cenie. W ofercie konceptu można znaleźć artykuły bio, bezglutenowe, bez laktozy czy bez dodatku cukru, a także produkty pochodzenia roślinnego. Nowością w koncepcie są mrożonki bio, ekologiczne produkty dla dzieci, a także bio karmy dla zwierząt.

W nowo otwartym supermarkecie dostępne są również produkty lokalne, pochodzące od regionalnych producentów, a także artykuły z różnych regionów Polski.

Nowy supermarket Carrefour znajduje się w Galerii Korona przy ul. Warszawskiej 26 w Kielcach. Sklep jest czynny od poniedziałku do soboty w godz. 9:00-21:00, a w niedziele handlowe w godz. 10:00-21:00.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Joanna Hamdan 11386 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.