Sano zmienia się w Stokrotkę

14 lutego pierwsze dziewięć sklepów w Bydgoszczy zmieni szyld na nowy.

Hasłem przewodnim rebrandingu jest „Teraz Sano = Stokrotka”, które oznacza, że klienci którzy do tej pory robili zakupy w sieci Sano, po jego zakończeniu nadal będą mogli liczyć na bogatą ofertę produktów obejmujących m.in. pieczywo wypiekane ze świeżego ciasta na miejscu w sklepach, codzienne dostawy świeżego mięsa i wędlin od ogólnopolskich i lokalnych producentów oraz szeroki wybór owoców i warzyw.

Stokrotka będzie chciała również rozwijać obszar e-commerce.

Ponadto sieć zdecydowała pozostawić sklep internetowy Sano pod dotychczasową nazwą.

Połączenie należących do Maxima Grupė sieci detalicznych działających na naszym rynku zostało sfinalizowane 1 lutego. W jego wyniku obecnie sieć Stokrotka prowadzi ponad 550 sklepów różnych formatów i wielkości, zatrudniając ponad 10 000 pracowników. Rebranding sklepów Sano w Stokrotkę potrwa do końca drugiego kwartału.

- Stokrotka to sieć o ogólnopolskim zasięgu i znacznej skali działania, w odróżnieniu jednak od wielu dużych operatorów – stawia na lokalne dostosowanie swojej oferty do potrzeb klienta. Sieć Sano idealnie wpisuje się w tę koncepcję, od lat pracując nad ofertą odpowiadającą potrzebom klientów w swoim regionie. Zdajemy sobie sprawę z wartości, jaką wypracowało Sano. Chcemy utrzymać wysokie standardy i unikalne wartości tych sklepów. Mimo, że oficjalnie zmieni się ich nazwa to jednak zależy nam na tym, aby pozostawić w tych sklepach wszystko, co dotychczas najbardziej cenili sobie klienci – podkreśla Mirosław Wawryszczuk, dyrektor handlowy i członek zarządu Stokrotka.

Joanna Hamdan 11615 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.