Żabka z platformą G2A

Efektem współpracy jest limitowana edycja napoju energetyzującego Level Up o większej pojemności 0,5 l oraz nowym designie, która właśnie pojawiła się w sklepach sieci.

- Level Up to nasz napój energetyczny marki własnej, który istnieje w naszej ofercie już od kilku lat. W latach poprzednich pojawiał się w różnych wersjach, tym razem wspólnie z G2A stworzyliśmy wersję dedykowaną graczom, by mogli, dokładnie jak wskazuje na to nazwa naszego produktu, wejść na wyższy poziom gry – przekazało biuro prasowe Żabka Polska.

Do sprzedaży trafiła limitowana ilość puszek, dostępnych wyłącznie w sklepach sieci Żabka do wyczerpania zapasów.

Cena promocyjna do 12 lutego wynosi 2,50 zł przy zakupie 2 sztuk.

Joanna Hamdan 8882 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }